jag är på gång nu...

...vill du va med? Kom hör min sång nuuuuuuu ska du få se., jaja ni fattar :)

i alla fall så vill jag bara skriva hur ledsen jag är att jag inte kan ha på mig mina tofflor ikväll, ida kan ha sina, larmet är kvar på mina av nån skumm anledning :(

vill ha en kallaflaska just nu, men har ingen! Ingen tyckte om det jag och elin bakade heller...

och ig får jag på matteprovet...

allt är toppen idag för nyberg med andra ord, typ.

det firar vi med en fin bild på mig och min favoritgranne Stuart :D

faaaarligt snygg tjej!! akta!         ...lång var jag också :)


gillar att skriva sånna här inlägg i idas blogg som ingen fattar nå av :D



Kommentarer
Postat av: Elin

Men jag fattar allt!! ;D Och jag tror inte ett dyft på det där med kakan! Jag tyckte den var himmelsk!!..... Eller... Fin var den iallafall! :)

2010-11-10 @ 20:04:30
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0