manvoice

hai hai!

neemen, Ida Nojen min fina vän, vet inte när du läser dethär, men om det är innan 06.30 i morgon bitti så önskar jag dig lycka till på din operation, är det efter det så välkomnar jag förhoppningsvis en ny manvoice till jorden. det skulle vara så fint, vi har alldeles för få kvinnor med mansröster på denna jord! i vanliga fall brukar man väl få ljusare röst av att ta bort halsmandlarna? I så fall får vi hoppas att Idas fall är ett undantag :D hehehehhe

ses förhoppningsvis i morgon efter 1 nån gång så vi kan leka i lekterapin och komunicera med varandra genom papper och penna, det skulle jag gilla, och du, jag tar med mig nils!! Han vill så gärna träffa dig, eller så är det bara nåt han säger för att få leka??? :s

synd att du inte kommer kunna äta på några veckor, annars hade jag bakat alla världens sorters fika och tagit med till dig i morgon, fast iofs skulle jag ju kunna blanda ihop allt med en stavmixer och stoppa ett sugrör i det, smaklig måltid! :D

lycka till fina du, puss! ;*




känner att denhär bilden sammanfattar inlägget rätt bra!


/den trogna grannflickan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0