toffel

kan ju inte annat att älska när jag 10 över 8 denna morgon kollade på klockan och njöt av att massor av små söta barn satt i skolan, medans jag kunde somna om i min sköna säng!
Gymnasiebarn är helt enkelt bäst så vi fick en dag extra ledigt, så jag och min fina hannah tog bussen till Pite och mös och shoppa på stan hela dagen, helt perfekt sista dag!

Vi gjorde de bästa köp vi nånsin gjort..

var sitt par av dessa underbara tofflisar!

jag älskar dom! jag älskar inte att lovet är slut, för det har varit helt perfekt!
snart kommer anton hit och imorn far han tillbak till arjeplog och jag träffar han inte på typ 10 år! eller några dar eller nå sånt... samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0