voice

elin saknar när jag var sjuk och bloggade hela tiden. Men nu har jag ett super mega långt hål som jag egentligen har träning på, men får inte anstränga mig så ja sitter på skolan och ska plugga. Perfekt tillfälle att blogga!
Kan berätta att de är mycket skönt att vara tillbaka och träffa alla igen, och alla mobbar min röst..... De skrämmer mig att ja kanske alltid kommer fortsätta ha den, inte riktigt så här, men ja låter verkligen inte som förut. Carro gilla den, hon tycker ja låter som en stockholmare. Emma skratta i en kvart, vet inte hur ja ska tolka de... Anton tycker den är "helt okej", ett mycket tveksamt helt okej. Inte okej alltså.


idag är kallt, idag vill jag ha sommar och mitt lockiga hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0