livet är fult du är fager

ursäktar min dålig uppdate, men min mobil tar upp all min eventuella tid.
kan iaf berätta att mobilen är underbar, jag älskar den på alla sätt och vis.
sen kan ja berätta att i veckan har skidlinje staffeten gått av stapeln, och vem vann om inte jag och calleh? heheheh.
skolkort har vi haft.
idag med skidlinjen, fint vartde.
jag och pernilla var nära att slukas av tåget idag.
på lördag packar vi längdskidorna för att åka skidor i en 2km lång tunnel framtill onsdag i fina finland ;D
jag och emma har gym förbud tsm.
petra är tillbaka
idag har jag gjort mitt första matte prov sen 9an.
nu inväntar jag min kära hannah :D
så då kan ni få nån bild från min fabulösa mobilkamera.













Kommentarer
Postat av: linny

guuh vad fin du är ida!<3 missu!

2010-10-07 @ 21:40:10
Postat av: Carolin

det är ju tragiskt hur kort jag ser ut brevid dig och sur ser jag ut att vara oxå.... jase

2010-10-23 @ 20:08:09
URL: http://caarolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0