sjukligt




blogga aldrig en måndag morgon innan skolan, de slutar bara i dåligheter.
Har iaf kommit hem nu, ingen träning för mig, still sick.
Har iaf fått datum för operationen idag, läskigt, men skönt när de är klart. Näe, inte när de är klart. Typ 3 veckor efter att de är klart.

tommy b har gett oss hemprov, "så roligt att jag nästan vill göra de själv" fick han ur sig. JAMEN GÖRE ÅT MIG DÅÅÅE!

"Vad kallas det konstruerade språk som de flesta språk i Europa härstämmar från?"
Vart är de roliga i den frågan? Jag tycker vi borde köra lite mer enligt hitlers motto:
låt massan leva i okunskap, de mår de bäst av.





Kommentarer
Postat av: Linnea

Du, när kommer resterande bilder? ;) ;)

2010-10-18 @ 21:38:30
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0