weekend

måste beklaga denna dåliga uppdatering men har haft allt för mycket roligt att göra denna helg så jag har inte hunnit bloggat. Anledningen till att detta sker nu är att ja kom på att ja borde plugga....
kom precis från paltkalas hos mormor, funderar skarpt på att gå å sova.
Ja och Anton kom hem gode sent igår och imorse kom emma och några av skidkillarna och hämta upp mig så for vi på utflykt till Arvidjaur för att åka skidor på riktig snö!!!! :o. Förstår inte hur all snö hamnat där och inte här?!
Jag och emma hade iaf mycket intressanta timmar på skidspåret, gammla fina minnen väcktes till liv ;)
de e ba å valla om.
Så efter två timmar skidåkning efter en veckas vila känner ja mig rätt död, elin tog död på mig på gymmet i lördags också. Jag har nämnligen gjort min debut på kraft och hälsa, fint vare!. Elins pappa trodde de skulle bli tufft med ett pass med "skidida" som är så stark, ack så fel han hade...



tyvär viktor, du kommer aldrig upp i min nivå..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha, fin du är! ;D

2010-10-25 @ 07:55:03
URL: http://pelo.blogg.se/
Postat av: mabbis

Valla om ida! Det är bara att valla om!

2010-10-26 @ 08:59:54
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0