voukatti

beklagar ännu en dålig uppdatering, men nu är de så här att vi befinner oss just nu i Finland i voukatti och hjärntvättar oss i en 1 km lång tunnel men snö. sjukt roligt! ungefär. Nämen lägret är mycket kul, extra kul hade de ju varit om jag för en gångs skull kunnat hålla mig frisk, efter först passet drar ja på mig öroninflamation eller nått liknande, livet är underbart ibland!.
Idag strunta ja i mina onda öron och tränade endå, inte varje dag jag befinner mig på snö i oktober!

Ikväll har vi lekt, en kul lek, och ja sprang in i ett träd, och hela armen är blå!.






ops, nån som vallat dåligt? inte jag iaf, heheheheh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är för att sture har vallat dina skidor....

2010-10-12 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0