hannah har ida-abstinens!!!

kan man ens säga så? ajja, jag vill leka med min veeeeen, NU!!! :(

jag vill:

-ta fula cambilder med henne
-ha picknick i grannens träd med henne
-snurrsnurrisnurrsnurra på deras datastol med henne
-hälla läsk över henne
-gå hem på fredag med henne
-åka inlines broarna runt med henne
-baka grön äcklig snabbkola med henne
-grilla på polisparkeringen med henne
-sova på en studdsmatta med henne
-göra en favorit i repris på nyår med henne
-leka med käpphästar med henne
-åka till IKEA med pensionärsföreningen tillsammans med henne
-sitta sönder en soffa med henne
-bli jagad genom skogen med henne


listan kan bli lång!!! men jag har skrivkramp :( ring mig så berättar jag resten av punkterna för er! :D



Charmigt!!! love you babe :*


Kommentarer
Postat av: Elin

Fint sagt hannah! :')

2010-09-29 @ 14:43:26
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0