the good life

gotland var super nice!
hjärnan svek i kvalet
20 sek från a-final....
höften svek i b-final..
häng på ica maxi lördag kväll 22.00 med emma och kajsa Svartis^^
men har varit en hemskt fin och solig helg i visby!
Idag anlände jag med tåget till våran fina nästan snöfria by ;D
Jag och fritz har varit ute och lekt med heeeemskt saknade hannah och elin! ;D
jag och fritz har fikat med heeeemkst saknade vänner hannah och elin!
fritz har gått i koppel
Snart får ja träffa min hemskt saknade anton!
ikväll kommer småkusiner från ume!
imorn sjukgymnast och sedan mot fjällen med sandgrenarna!
fina påsk!


fantastisk bild från min fantastiska mobilkamera!

Kommentarer
Postat av: Coach E.

Återkom med vad den sjuka gymnasten sa

2011-04-18 @ 20:33:58
Postat av: Malin

Hur länge stannar era kusiner?? funderar på om jag och petter skulle åka hem i helgen och ta med sigge? men de går ju inte om det är fullt hus. :P

2011-04-18 @ 20:45:12
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0