home

oringen var grymt som vanligt, mina uppskrapade knän gjorde dock lite för ont stundvis, min dåliga form var ett faktum, men de gjorde inte så mycket, fina människor och härligt stämning, 30e blev jag, och framförallt så lyckades jag på 6e iår!! Lördag morgon hade ja övertalat mina päron att hinna till pdol, och otroligt nog hann ja fram! Gick upp tidigt, åkte bil, länge, hemskt länge. En ful tillfixning i bilen och Kl 7 var vi framme :o hemskt mycket än förväntat! Och kvällen var sjukt kul!, fast jag missa maggio för att kortapparaten inte funka!!!!!!!!!!!! :o

Nu är ja åter på kolmilan och har hemskt mycket kläder att packa upp, hemskt mycket teori att plugga, hade körlektion idag igen efter semster uppehållet, min uppkörning närmar sig för fort....
Har halkan nästa vecka, körläraren verkade lite beskymmrad över detta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0