home

Jag har varit med världens bästa Anton hela helgen. Vi var i vidsel (mitt favoritställe) fredag och lördag. På kvällen åt vi julbord i storforsen med Marmar, Tore och Öhgrens. Sedan styrde vi kosan mot älvsbyn, var med Emma & Emil och sen for vi till galaxen. Jag skakade på göten som aldrig förr... Söndag innebar godis som vanligt, en sväng till farmor. Till veckan börjar skolan för fullt, ser faktiskt fram emot det.


Hannah sluta använd min blogg, jag har vackra bilder jag kan lägga ut på dig med! höhö ;)


Detta fanns i ett utkast från i söndags, minns aldrig att jag skrivit något om att jag såg framemot skolan, eller göten???? hmm. någon skyldig?'


Skolan var iaf hemskt jobbig, en vecka ifrån den var behövligt.
Sen kände inte Emma igen mig i matsalen, hon trodde ja var johannas avlägsna kusin från spanien, tar de som en komplimang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0