arjeplog

hej hallå. Lite livstecken från världsmetropolen arjeplog. Anton är på träning. Jag ligger och fiser i hans säng. Anton gjorde nyss supermömsig middag (nej, tro inte att jag är en lat tjej som låter han göra allt! Nej, för så fort ja sätter min fot i köket får ja höra några hårda välvalda ord, annars hade ja gjort något exotiskt. Kanske gör en varmröra som överraskning tills han kommer hem, han kommer säkert bli HEMSKT glad! ) Igår starta vi brandlarmet. Började kl 7 imorse, vaknade 6:54. Sett skidvm med en direkt import från dalarna. Har åkt skidor i mörker och blivit attakerad av en älg. Sett skidvm inofficielt med Elin. Hellner är historisk, Mmmhhm joo!. Gymmat med Anton. Fått en glädjande sms av Hannahhhhahhah. Sen har ja och Anton bestämmt oss för att flytta till täfteå, sen vet ja att vi får Hannah som granne i täfteböle också!
Jag tycker om att vara hos Anton. Men imorn åker vi hemåt. Vet att han kommer sakna mig i hans extremt breda säng....
då vet ni.

bild från då vi va i hemavan å åkte slalom i fjol ;)
våren hade suttit fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0