buss, pencelin, ambulans.

denna måndag börjar med buss 2 och ½ timme med start 06:50.
sen till skolan och sen gick jag och linnea på möte med cheferna för personligassistent. Lite senare möte med handledare till praoen. Liten senare vårdcentralen, där jag fick pencelin, urinvägsinfektion... låter vidrigt, men man får faktiskt sånt. Kul! Kul att jag aldrig är frisk på nått sätt.
For hem, sen till brandstation. Jag Vickan och Anna har varit med på brand och ambulans övning. Väldigt underhållande!! haha. Jag var gravid i 7e månaden och krockade med vickan som var förvirrad och rymmde och Annas ben var bort domnade så dom fick klippa upp taket. För att sammanfatta de hela!
Så har alltså tillbringat kvällen gravid i en bil med vaktmästardavid, med nackkrage, hostatblod, åkt ambulans. Heeeemskt kul faktiskt!;)


Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Men snyggIDA ;D

2011-02-09 @ 22:53:55
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0