elins succé i Norge

har fått livstecken från Chefen som tror att hon är någe och åkt över till vårat västra, eller blire östra grannland? De beror väl helt på vilket håll man står. Norge iaf. Hon tror sig vara nått bara för att hon kommit med till EM, hittade ett fint urklipp från gårdagens resultat lista.

29 Yurok, Irina Belorussia 02:35:11 +01:06:26 13:22:11
DNS Fenyvesi, Laura Hungary      
DNF Vedin, Elin Sweden 01:38:27 +09:42 13:03:27

did not finish Elin, vad ska vi dra för slutsatser av detta??? Kanske att hon inte var rätt person att bli uttagen? Kanske jag skulle fått åka istället? Kanske är Elin bara där för att hänga med min fader? Har sett ur hon stalkar han på varenda tävling, ringer varje kväll, OCH när vi äter middag!!!!!
Helst hade hon sett att jag också befann mig där,
Men icket, istället far jag på armbrytartävling, mycket häftigare!


Kommentarer
Postat av: Bänka

Ja. Du ha fan så rätt!

DU borde åkt iställe!!

2011-02-05 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0