EMMA BERGSTRÖM 18 ÅR !!!!!!!!!!

i veckan har jag tragisk nog missat emmas viktigaste dag i livet och jag inte hängt på bloggen får hon min grattis-blogg-inlägg NU ;)




GRATTTTTTIS FINA FINA FINA FINA DUU!!!!!!!!!
älskade mab, dig nu vi för dina 18 år hylla
hoppas du får en riktigt karatefylla!
du är världsbäst
även om du inte är så bra på hoppa häst!
Jag älskar dig
fast du är äldre än mig.
du är en hemskt fin tjej
som nu ska ut på galej, utan MIG.
Du hade säkert en toppen födelsedag,
även om den hade blivit så mycket bättre med mig med på självaste alla hjärtansdag!

PUSSSSSSS ÄLSKADE DU! <3









Kommentarer
Postat av: storaflicka 18år

ååååååh, hade inte kunnat få ett finare grattis 'n såhär <3 älskar dig, min bäste vapendragare<3PUSS

2011-02-18 @ 14:43:39
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0