8e nivån av helvetet

Jag är en bedräglig skadlig panderer.

alla och varierad syndare lider evigt i flera nivåer Malebolge, en amfiteater-shapped grop av förtvivlan Helt av sten och en järn färg: De skyldiga av bedräglighet och ondska, de bedragare och hallickar, som piskas av behornade demoner, den hycklare, som kämpar för att gå i lead-fodrad kappor, den barraters, som duckade i kokande beck av demoner som kallas Malebranche. Den simonists, inklämd i sten hål, och vars fötter är slickad av lågorna, sparka och vrida sig desperat. De trollkarlar, spåmän, rösträknare förmögenhet, och panderers är alla här, liksom tjuvar. Vissa vältra sig i mänskliga exkrementer. Ormar vrida sig och linda runt män, ibland fusing i varandra. Organen slits sönder. När du anländer, kommer du vill lägga händerna över öronen på grund av klagan syndare här, som lider av sårskorpor som spetälska, och låg sjuk på marken, ursinnigt kliar sig i skinnet av med sina naglar. Faktum är gudomlig rättvisa doth slå dem med sin hammare.


Tommy Berg har låtit oss genomgå ett test för att kolla våra synder och se vars i helvetet vi hamna.
Jag hamna på 8e av 9 nivåer. 9an är de värsta...
Pernilla kom på 1an
Snälla förlåt mina synder.... Jag vill inte dö 8ans helvete. Snälla.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahha, men då kommer vi iallafall ha varandra där, för det var dit jag också hamnade ;)

2011-01-29 @ 08:46:37
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0