april, maj.

APIL

jag och emma bodde i kåbban över en helg :)



jag såg ut så här



Jag och emma tog tåget till uppsala för att springa årets första orienterings tävling.


påsk vare också (tror ja) och jag och hannah körde skoter och var super coola,
åkte madrass i kanis med söta flickor,
 lagade mat hos lars och annat mysigt ;)

vi avlsutade april med valborgs firande hos vb med skidarna och hannah och några till var också där.
Från denna dag startade även sveket från emmas håll,
hennes rum blev plötsligt upptaget om nätterna, och jag blev lämnad på gatan...

MAJ

första maj badade vi badtunna i strycktjärn :)



sprang älvsbyn runt



tog årets rullskidpremiär


jag och hannah var sötare än nånsin



den årliga och enda värda tävlingen, sprintcupen var igång.



tog stuart bussen med skidtjejerna till lule och sprang vårruset och keka picknick.



vi åkte ner till karlstad och sprang sprint SM och j-cup




jens flytta hem från USA också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0