december

DECEMBER

Besökte fina? arjeplog och sen vidare till fjällen med anton ;)


Julfest på folkis


shoppade min vän eva!

åt julbord igen med anton och hans familj i jokkmokk.

Vi luciavakade



Vi tog stuart och rikke bussen ner till högbo



sen åkte vi hem och fick jullov, och marjis gödde på.


spett gav mig de enda jag behöver



knyckte gran


de blev julafton, och vi firade hos mormor och tore.
Och var förbi farmor på nyberga först.



mina kusiner från umeå kom upp, och anton fick en efterlängtad lek kamrat



sen avslutades 2010 i pite hos br bergtröm




såååå det var mitt 2010!!! ÄNTLIGEN KLAR.  
2011 har redan börjat bra, de här blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0