eva 50

i moron åker vi till säter, typ borlänge, svin as jätte jobbigt långt bort för att tävla sprint och lång SM! Känner att de kommer bli hemskt roligt, fast jag är halv sjuk (IGEN) och inte tränat på tre dagar..
Men de dålig med de hela är att jag missar THE PARTI OF THE YEAAAR! nämnligen min kära granne evas.
Evis fyller nämnligen hela 50 år på lördag!!!!, åååh, jag är alltid en heders gäst på alla nybergs kalas, förutom lars för vi fyller samma dag, lite små synd..
Fikat är gudomligt, då pratar vi liksom minst 15 sorter, och de är liksom när hannah fyller 17, vill ju inte tänka på utbudet när de är 50 årigt kalas!


här har vi tjejens avkomma

Kommentarer
Postat av: evizzz

inge fika i år, men en jävla massa alkohol /Eva ;)

2011-01-20 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0