min älskade vän

Elin Nilsson tror inte att jag har en vän. Tjejen ska alltid ha någe ont mot mig, tycker jag är ful när jag är nyvaken och osminkad, idag tyckte hon även att de va rätt om jag började banta. Sen tror hon inte att någon vill leka med mig heller, att min vän är påhittad. Bara för att jag råkade träffa henne 5 gånger på stan när ja shoppade med min vän, men min vän var förtillfället inte närvarande.
Men sanningen är den att min vän existerar!!!!, däremot inte hennes, för vars var hennes vän när jag träffade henne?

Jag har iallafall bevis, hon finns, just i detta nu också! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

HaHHAHAHAH NOG SER JAG ATT DET ÄR PHOTOSHOPPPAD!

2011-01-26 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0