sådärja

SM är klart för denna helg,  och med oss hem fick vi 7 SM medaljer!! okej, ingen av dom var min.. Igen skyller jag på min cp hals som jag har ont i fast jag inte kan ha ont där för jag har ingenting att ha ont i, värd operation.

Så efter 25 timmar buss sammanlagt är jag nu åter i byn med lagomt platt och ond röv, måste sluta åka så här långt hela tiden, snart smälter min rumpa in ryggen.
Tur det är måndag idag, MÅNDAGSFIKA. Dessutom har jag och mammsen varit fikat på centrum. Dessutom träffade jag min älskade lärare Gunilla på byn som jag numera älskar för idag gav hon mig ett mycket glädjande besked!! <3. Känner att jag har fina veckor framför mig!
Bra dag.
Snart blir de min och emmas traditionella måndags löppass med medverkande måndaglig hemlig gäst.


hoppas inte på tjejen i rött, verkar rätt grinig... den blicken kan döda.


får inte glömma att mabis knep bronsplatsen på lången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0