juni & juli

JUNI

4 timmars långpass med skid.


Mys dom sista skoldagarna med klassen



Jag och emmsan bodde hos mina kusiner i umeå och sprang vb3,  och jag vann första dan.


Jag fick sommarlov och Petter tog studenten.



Första lovdan blev det Kreta med mammsen och mormor, sjukt härligt!





Jag och hannah övergick till burktelefon.




Firade midsommar hos Linn



sov på studsmatta


sen fick ja sluta va rolig och jobbade som kartritare och lite på trudes.


JULI

Hade djupa samtal och picknicks med Elin



Spenderade fina dagar i fina Kalix



Vi var tvugna att ta bort min älskade Wilma :(


Lekte med engelbrekt


For till Lule för att spendera fina dagar i lule med skidflickorna!



tog husvagnen och åkte ner till örebro och oringen ;D



hälsade på pedde


Kommentarer
Postat av: Den sorgsna grabben

Fanns inte jag med i ditt liv eller? :O förresten du är näst bäst efter mig... och jag saknar dig, Kom från toan nån gång!!

2011-01-05 @ 22:52:08
Postat av: Chefen.

lite besviken att ja inte gick in under oringen resumen!!

2011-01-06 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0