oktober, november

OKTOBER

Jag var sjuk IGEN

Jag & anton var sen ett tag sen tillsammans och allt var (och är) helt perfekt,
och jag saknade han super mycket.

Elin fyllde 18!


jag och emms sprang patrull i lule


jag fick ny mobil

Vi åkte till finland och voukatti på läger och åkte skidor i en tunnel.



Jag färgade hannahs hår



var på 50 tals fest



November

De var halloween och jag hade sjukt roligt hela helgen!



jag  och mina venner var extra söta!



såg saw i 3D med Anton, hannah, john & karl.



Jag opererade bort min hemska halsmandlar!

Jag kom tilbaka med en hemsk röst då  var de snart december så vi fick lite julkänslor och julpysslade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0