gnäll

rastlös är ordet.
sjukare än sjukast har jag vart dom senaste dagarna, blev inte bättre av att läkarn ringde upp och berättade att jag hade urinvägsinfektion ändå, jag visste de!!! japp, så pencelin kur blev de också. Det är sommar lov och jag orkar inte göra ett skit, de suger hårt! Min bror sitter och äter pannkakor och ja får äta min torra glutenfria pasta. blä. Bara för att jag är ledig, alla jobbar typ, och jag har all tid i världen till träning, kan ja inte de, bara för att jag är sjukt sugen på träning också. dö.
MEN imorn trotsar jag min dödssjuka, imorn vill jag ha roligt, därför åker jag och hannah till lule imorn! perfekt, pusshej



håret på balen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0