paniken som uppstår

igår kväll ställde jag och anton klockan på 8, tänkte att vi skulle hinna göra nått innan han drar och jobbar.
klockan åtta var vi tröttare än döden, så ställde klockan på 20 i 10. Kl 20 i 10, dödstrött, somnar om, kvart i tio vaknar jag om igen i panik. AAAHHHH; HAR INTE JAG KÖR LEKTION IDAG??? springer ner, tur dock var den klockan tio. Snabbar oss upp, anton skjutsar dit mig, sitter där svettig och väntar ett tag. Sen kommer kör gubben: Är de du som är Anna?

tydligen har anki skrivit upp på min lapp att jag har körlektion idag, men inte i hennes egen bok, alltså va ja inte inbokad......... stress i onödan. Dock kom aldrig Anna, så jag fick köra ändå. Hemskt duktig var ja, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0