som en dans

idag har jag varit i pite å fått med mig 3 nya saker hem trots att jag inte har nått jobb ändå, och typ zero på kortet. Min snälla mamma kände medlidande och payade mina fynd, wonderful. Har även haft körlektion idag, sen körde jag till och från pite, + i en polis avspärrning som ja klarade av utan motorstopp. Kanske kan ta körkortet en fin dag ändå!. MEN kom på att de är snart juli, och då  kan ja säga att nästa månad fyller jag 18!! hur bra låter inte de??
OCH nu in väntar jag middag, OCH sen ska jag efter 2 veckors sjukdom och skada sen påsk ta mina första löpsteg. hoppas hoppas hoppas de går vägen nu!!! och att jag inte hinner få magsjuka innan jag ger mig ut, anton ringde, mådde inte särskilt bra, alltså stor risk till en smittad ida om jag känner mig själv. Jaja, förutom de så, en hemskt bra dag, sol är de också. Jordgubbar har vi köpt också, bra! puss.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 22:51:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0