bra dag!

  • lunchade en pizza med mamma
  • gjorde ett kap på sportringen
  • fint väder
  • åkte ifrån stuart på några fina intervaller på perfekta kanisspår. SKÖNT.
  • åt en gudomlig kvällsmat, mannagrynsgröt!!!!
  • ringde och väckt min vän hannah! ;D
  • också avslutas dagen med dens höjdpunkt, jag har pratat med anton!!! ;D i telefon liksom, fick höra hans röst, äntligen. Annars ringer vi alltid och pratar med varann nån timme innan vi sover, nu kan vi prata typ 5 min nån kväll i veckan när de kostar så mycket utomlands. Sjukt jobbigt, är nog därför ja sover så dåligt! Men nu har jag hört hans röst, så den här natten kan bli bra! dåså, ska se letters to juliet och sedan inleda en bra natt efter en bra dag. pussgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0