lördagen

tanken denna dag var att jag skulle tävlat dubbeltävlingar. Så blev inte fallet, de är nämnligen så här att jag inte haft en sjukdag på lite mer än hela 3 veckor nu! :O rekord för i år! Kroppen kände väl inte att dra ut på rekordet så efter första tävlingen, egentligen innan slog de till. Nu har jag ont i halsen, vilket ja inte ska kunna ha, hostar lungorna ur mig, och har ont när ja andas. Så jag hann bara åka en av dom, men de va fint väder och jag agerade hundvakt åt girjo. Så de blev en fin dag ändå, trots mitt sjuktillstånd.




jag är en hemskt duktig hundvakt!

Kommentarer
Postat av: storaflicka 18år

jag ser ut som ett mobbat litet barn

2011-03-22 @ 17:52:00
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0