sportlov

hallihallå!!!!!

denna soliga och blåsiga sportlovs torsdag har jag tillbringat i kanis med mina två grannar av slaget nyberg och deras fader, monic och tessan. Lars grillade fläsk är lika oslagbart varje år! sen har vi åter igen sett bröderna karlsson. underbar film!. Nu smälter ja några fina biffar och sen ut på ett köttigt löppass med pappa.

Då kan jag ju passa på att berätta för intresserade vad jag gjort under mitt lov!

fredag: kom jag och anton hem från arjeplog, vi var ungdomliga och spelade spel (shack om jag ska vara ärlig) sen somna vi kring halv 11? börjar bli gammal känner ja.

lördag: for vi till anton i vidsel och tog skotern till kåbban. Träffade John och andreas, åt i nya resturangen, svin fin! och skottade av antons husvagn som mest va som en iglo. På kvällen for vi och fikade i klövern hos Miriam och Emil!

söndag: firade vi först antons syster miriam som fyllde 20, sen for vi till pite och åt på challenge och firade min bror johan som och fyllde år, 25 till och med :o sen for anton tillbaka till arjeplog, som inte har lov i veckan :OOOO skulle vilja byta några ord med den som står bakom den idén...

måndag: for vi till lule, fixade nytt pass, shoppade och hälsade på kissarna!


hannah och little fritz <3

tisdag: for jag och pappa till boden och mötte upp några glada skidlinjare och tränade två pass och passade på att åka igenom på längd-jsm banorna. På kvällen var jag hos erika med hannah vickan och matilda på försenat födelsedags fika.

onsdag: Kände ja att de va dags, nån gång ska de läras. Tog med mig hannah vickan och erika på skidspåret. Japp. Hemskt underhållande. haha. skrattar fortfarande. dom tog sig runt skateandes på 5 km slingan på lite mer än en timma sådär. På kvällen bestod av godis ätande med Hannah och elin.




för dom som va nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0