hannah karin nyberg

Hannah en vacker dag sa, en glass ida nog vill ha?
Ida är den bästa hannah vet, näst efter alfapet!
Hannah är också en vacker tjej, inte alls som en pastej!
Hon granne med mig bor, men har tyvär inte kor..
Hennes hus är gult, men inte alls fult.
Varje morgon jag ner mot det tittar, även om hon ger mig onda blickar.
Hon mot mig snäll alltid varit, fast jag ibland cyklat lite farligt.
En soptunna jag pricka, hannah forsatte med hicka.
Med fritz hon trivs, även om han rivs.
Jag får alltid äta upp hennes mat, för hon är en så bra kamrat!
puss.


Kommentarer
Postat av: hahahannnnahahaha

det här med rim är verkligen din grej, du är en heeemskt fin tjej som faktiskt luktar pastej!! <333

2011-05-05 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0