i need a dollar

de är ett faktum, att vara 17 suger, hårt!. många orsaker, nu är det så att ingen vill ge mig jobb...... kommunen kan man inte få av, och andra anställer typ bara 18åringar. nämen, kul, alla har jobb, förutom jag som får stanna hemma pga av fattighet. Har kaaaaanske jobb de tre sista dagarna av lovet, passande..

Tur iaf  att jag har min mormor som ändå vill anställa mig fast ja är 17!. Och anton vill anställa mig som stenplockare, 18kr / timmen. Lätt värt, iaf i fattiga tider.
Hade ändå suttit fint med ett typ 8 veckors heltids jobb som personlig assistent eller nå? Vilket hade gjort att jag hade haft råd med peace and love!!!!! ååååååååh, hur bra är inte artist utbudet iår????? jaja, ska sluta ha de här som gnällblogg, ville bara få fram att om någon känner att dom inte vill typ klippa gräsmattan, kommer jag på direkten! någon? jag kan va billig. hannah??? din gräsmattas har ingen framtid om du inte lägger ansvaret i mina händer! de vet vi båda.


im just a poor girl, no body loves me.

Kommentarer
Postat av: Coach E.

Men helvete flicka.

17 år är ju rena dröm åldern.

Man slipper ta ansvar.

Bara vara sådär som en 17 åring kan vara och ingen bry sig de minsta.

Fan så skönt de var.



/gam haggan ;)

2011-05-23 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0