kontinuitet

är något som är bra om man vill bli bra. Kontinuitet och jag går inte riktigt ihop särskilt bra. Vilket gör att jag aldrig blir särskilt bra.

Kollade sammanställning av förra årets träningsdagbok (mellan v17 -10 & v17 -11). Såg inte särskilt bra ut..

Jag hade 86 sjuk dagar, 86!!!? ;O jag har alltså varit sjuk typ 3 månader under ett år. inte acceptabelt. Ingen kontinuitet alls. Och inte blir ja de minsta bra heller.
Sen när vi la upp min träningsplan skulle jag träna 450 timmar (styrke träning borträknad) på förra träningsåret. Jag tränade 317, mindre än i ettan till och med.... Egentligen inte så konstisgt när man inte tränat under tre måndader sammanlagt. Men hemskt enerverande!
Näe, de här året blir mycket bättre! Kör stenhårt, (nästan) på att inte käka nå mjöl, min sjukgymnast tror att de gör mig frisk. Och hitils har de funkat utmärkt, har inte varit sjuk på 3 veckor!


Men då är ändå problemt att ja är så extremt klent byggd att de alltid ska vara något. Nu har jag inte tränat på riktigt sen påsk kanske? Just nu är ja under träningförbud, för 3 gången denna månad. En sträckning i benet vill inte riktigt ge sig, sen va min rygg sned också, men de är en helt annan historia.
Nu ska ja slå på en film och vänta på att mina kära pojkvän ska ringa mig och göra mig gladare, bra! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0