the weekend.

hej igen, tillbaka i skolan efter en skön helg! ;)

Har hunnit hälsa på lillfarmor, fikat med hannah på cf, hängt med Hannah och en brun elin!!!, troligtvis bestämt balklänning, myst med anton, lördag for jag och anton till stugan, sen hem för grillat, lillen har besökt kolmilan och käkat upp vårat kött, varit hos john, käkat glass, film hos magda, palt i brännmark, fotbolls premiär med johan, tvättat cross (crossförare som jag är), sett hockey ;O

Japp jag och anton kände att när de är vm-final måste man väl se, vi såg tills popcornen va slut, sen somna båda.
verkligen intressant sport..
Nu ska jag iaf till sjukgymnasten(är tillbaka i vila), sen äre ja och emma som bakar på måndagsfikat, slutar alltid i succe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0