två dagar

de senaste dagarna har jag ägnat mig åt
riskettan,
mentaltränings samtal med krister,
mvg i matte
? :o (de här händer inte!).
vårruset, fortfarande skadad, jag och pernilla prova jogga första biten, blev omsprugna av jossans mamma, tog oss ungefär 2 km, mitt ben krampa ihop, pernilla fick blodsmak, då vare bara att traska.Blev till och med om gådda av gåare. Inte okej. Kändes inte okej överhuvud taget att stå i "jogga" ledet i starten. Är en riktigt motionär nu, kanske mitt kall? jaja, grymt kul tävling hur som helst! picknicken i slutet gör allt.
gjort slut med alla skoluppgifter
solat
blivit blöt
har två ragdollar i huset
kommit hem och funnit hannah i mitt hus,
nu har de gått så långt att hon övergivit mig för min bror ist.
långpass med skidlinjen, inte så mycke långpass för mig inte, dom andra skatea till sikfors, jag cykla. Sen vare löpning där 1,5 timma, så ja fick sitta i bussen och frysa. Sen åkte ja med dom klassiskt till bak till byn, härdade 50 min, sen fick ja för ont, inte benet som ja är skadad i, utan ryggen. jaja, är man motionär så är man!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0