11.11.11

cool som jag är kollade jag ju på klockan 11.11 också! (elin, ja vet att du gjorde ett tids inställt inlägg!!!).
Denna 11/11 -11 startade i lule, igår var jag nämnligen hemskt busig och bröt mig in i antons rum utan hans vetskap. Roligaste var att han pratade mig i telefon just när han gick in i rummet, haha. Hans min alltså. haha Nu får ja inte ha en egen nyckel längre...

Nu har iaf denna dryga skoldag passerat och jag och bollan firar helg. Han är dock fett less mig, så fort man står med ryggen vänd och inte ger han all möjlig uppmärksamhet attakerar han mig, hoppar upp mot nacken och välter om kull mig. På rikt alltså! Nu surar i fönstret och äter upp alla blommor, nu satte han sig brevi mig och tuggar lite på kinden, han tycker om sånt. Helst hakan också om han får chansen. störd.

helgens planer är mys med antonio, träning och föreläsning världens bästa orienterare. Och till sist modevisning i lule på söndag. 


Kommentarer
Postat av: Elin

tss, önsketänkande att jag skulle ha tidsinställt det! jag är pro vet du väl!? ;)

2011-11-12 @ 09:58:34
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0