mab

idag har jag fått börja komma igång med träningen, mabben följde på en underbar förlängd silverjogg fast hon skulle vila!! Och fast jag var svag och långsam, men hon har faktiskt överseende med detta...
hittade en fint urklipp från emmas blogg för precis ett år sen!


Idisen är sjuk som vanligt, det gör mig glad eller inte. Nää jag tycker faktist väldigt synd om min fine vän som lider av alla världens sjukdommar en efter en. Det är klart att hon är liten och klen! Hon hinner ju knappt skaffa sig en muskel innan hon har nästa dödsdom.  Blir hon nånsin som mig?



ok vargen krossar allt och alla!!

Kommentarer
Postat av: emmmmss

ok VARGEN IN MY HART <3

2011-10-26 @ 11:51:37
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0