lulebo

igår hade jag min lediga dag, anton tog ledigt så for vi till nolia och stor shoppade. Soffa, sänggavel, kökstolar och andra småsaker. Sen for vi vidare till luleå och köpte en tvbänk, hälsade på Carina och hämtade sängen vi lämnat där som vi köpt för nån vecka sen. Så nu har vi hela två möbler i lägenheten, men flyttar nog inte in helt förens om typ två veckor.. ååååh va ja längtar, fina Anton! Att börja plugga direkt känns inte alls jobbigt, ser bara fram emot det!
Höll även på att köpa mig en dator i lule, men ska kolla om jag hittar den billigare på nätet..
 
ojoj, har nog aldrig spenderat så här mycket i hela mitt liv, på samma gång då! Pengar är bra å ha, men är gode less å jobba just nu, men på fredag får jag sommarlov i 12 dagar! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0