helgen

helgen var superb! Trots att jag inte hittade till mina kusiner jag varit hos 100 gånger.. hehe.
Vi har alltså varit hos mina kusiner
Åkt hundspann
Myst på stan
Myst på hotell
Ätit hemskt god mat på en fin och mysig resturang.

Åkte hem på söndan och for till stugan
Sen fråga Veddan om jag skulle följa å rida, sådär 1 & ½ år sen sist, var grymt kul, och jag kände mig sååå dålig.
Idag är det måndag och både min bror Johan fyller 26 (är dock i Umeå nu). Och antons syster Miriam fyller 21 så vi har varit och grattat henne, och har även ätit hos mormor.
Och lön fick jag idag! ;)
happy days!






okej, skulle fota alla rätter, men var för ivrig liksom!



Kommentarer
Postat av: Coach E.

IDA NORÈN!

Vi red för att vi tycker de är KUL/ROLIGT/SKOJ osv.

INTE för att vi ska känna oss dåliga!?



KOM IGEN!!!

:)

2012-02-28 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0