ilandsproblem...

insåg precis hur otrolgt blond jag var i sommras, typ bilden i förra inlägget.
Och snart ska min fejkade utväxt bort (ombre hair har jag fått veta att de tydligen heter).
Back to blonde, men inte sådär vit som ja en gång var.
Efter sommarn är ja sugen på liten orange, typ ljusbrun/orange, men kommer ja inte våga. Ja är ju ändå blond, intalar jag mig själv, egentligen får ja ju mörkaste utväxten, så ja är väl brun egentligen... blä.
Dock kom ja å hannah fram till hur sjukt snyggt de är med riktigt mörk brunt, och super brun kropp.
Kanske blir svart hårig då istället;) heheheh.


hehe, hitta en flummig bild från Antons student.
Här syns de iaf, måste vara fel på alla bilder, så HÄR ljus var ja väl ändå inte???? :o

Kommentarer
Postat av: montanah

men shiiiiiit! aldrig att du va söjn ljus??!?!?!? herrejösses... :o

2012-02-09 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0