the hungry wolf

kan ha blivit lite väl mycket på fika fronten i helgen. Vars är hejden???
Igår fick ja säga stopp till mig själv när Hannah konstaterat att "nu har du faktiskt ätit halva formen". haha, åååh... kan liksom inte sluta.Speciellt inte hos hannah, där jag har fri tillgång till skafferiet..  Har som svårt att känna mättnad i vissa situationer. Har ju försökt avgifta mig själv genom att inte äta godis.. ger inte så bra reslutat på socker intaget ändå! Vad lider jag av?
Har inte riktigt lyckats själv diagnostiserat mig ännu, något jag borde börja med är iaf KBT, kognitiv beteende terapi. Det innebär bland annat att man ändrar sitt tanktemönster.. De vore nog en start iaf.
Eller varför inte starta upp "anonyma matmissbrukare"?


här var jag och emma på romantisk picknick med pedde som också var hemskt sugen på bullar.


Kommentarer
Postat av: Malin

Om du vill bli av med sockerberoende måste du ta bort ALLT socker, även i mat, bröd och juice typ ;)

2012-01-23 @ 17:43:34
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0