summer

peace and love veckan var grym!!!!!
Vi stannade först på ulvön och firade midsommar, hyrde en egen båt över till denna sjukt fina ö!! Senare vidare till västerås några dagar, fest, bio, mys, shopping! Och till sist peace and love, sjukt roligt! stog till och med längst fram på rihanna och väntade på tönten i typ 3 timmar, men de var de värt!
Har dock aldrig varit så skönt att komma hem, sova i egen säng, DUSCHA!!
När jag kom hem hade även mamma och pappa gått och köpt stuga i arvidsträsk, så nu är jag home alone! Jobbar och jobbar, tur jag har ett grymt jobb och grymma arbetskamrater!
Men idag har jag slutat 12 och ledig helgen, snart kommer anton och hämtar mig så far vi och joar till Lycksele och lappis, ska vara där i antons husvagn över helgen! mys
Linas bild från västerås, kommer mer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0