gymnasiet - check

och där skickade jag in min aldra sista skoluppgift! nu är klar, done, finito. Känns underbart, men samtidigt separations ångest! Tog mitt lås från skolan idag, och imorn ska jag dit och lämna datorn, min älskade fina vän, i tre år har vi hållt ihop i vått och tårt, och nu skills vi på detta sorgliga sätt....
MEN, känns så frukstansvärt bra!!!!! Nu är jag klar med den här delen av mitt liv, även om det känns tråkigt att inte gå kvar med mina skidisar som går ett fjärde år så känns det bra, är glad att jag valde att gå tre år! Nu är jag klar, nu går jag vidare!
Tack till alla som gjort min gymnasietid helt perfekt!
Jag älskar er!
Nu har vi de roliga kvar!









Kommentarer
Postat av: mabbis

åååhh, jag blir tårögd! <3

2012-05-24 @ 17:55:02
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0