anatomi...

om jag verkar lite frånvarande kommande fram till 1 november är det inte för att jag dött, läser bara anatomi och fysiologi fram tills dess, efter den dagen kommer jag ligga hemma och deppa några dagar för att jag inte klarat den...
Okej, nä jag SKA klara den, men det är så fruktsansvärt svårt och mycket och invecklat, varför kan kroppen inte vara lite mer simpel??
Kom precis från två föresläningar och helt hjärndöd. Kanske palt för tredje middagen i rad gör susen? :)
Igår fyllde antons lillebror johan år, så vi blev bjudna på palt och tårta i vidsel. I söndags bjöd mamsen och papsen på palt och idag paltrester, men inte klagar jag ;)

Helgen har alltså bestått av palt i älvsbyn på söndan, lördan var det phösar/klassfest och sedan beat på stuk, de va sköjjj!! Fredan gjorde vi pizza och sedan bio och sen ´hängde vi hos zacke ett tag! Bra helg alltså. Kommande helger ser dock ut att bestå av plugg... Meeeen, nu ska jag steka palt och mig och min kära sambo, sen lite plugg och gym, efter jag har gymmat axlar ska jag på core med sanna, de är kul med gruppass :)

elins bilder från i lördas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0