high on life

fick med mig sanna på spinning idag, har aldrig provat de förr, men var riktigt kul och kändes väldigt givande! Tänkte egentligen följa med löpsektionen som hade löpintervaller ikväll, men eftersom jag håller på med projekt "hålla mig frisk" så är ja lite rädd för att springa a3 utomhus för tillfället, bara för att se om de har med det att göra eller inte. Har nu hållt mig frisk 1 månad och 4 dagar, närmar sig rekord (om man räknar de 3 senaste åren), och har faktiskt aldrig kännt mig friskare, tränar ute 1 gång/veckan och resten inomhus, och mer styrka än löpning/skidor, fårse hur de hela urartar sig! ;) dock kan jag ju inte hålla mig inomhus för evigt, snart börjar ju skidsesongen!!! ;D
 
Iallafall så träffade jag på linnea på spinningen!! :D inte igår!
Efter spinningen fick jag med sanna på lite mage och biceps, känns så roligt att kunna hjälpa andra! kanske skulle ha blivit PT istället? ;)
 
hihihi, små tjejer ;)

Kommentarer
Postat av: Anja P

Snälla börja uppdatera igen please!! <3<3

2012-12-06 @ 12:55:07
Postat av: Nikki manderson

Hej vilken bra blogg väldig intressant läsning, men du har varit lite väl seg på uppdateringarna på sista tiden...

2012-12-06 @ 12:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0