freaky friday

 
en fredag helt emot mina principer, köttfärssås och spagetti till middag??? (inte okej med vardagsmat på fredagar), och nu är klockan halv 8 och jag kom precis från gymmet? tidigare har jag alltid haft morgonträning fredag eller vilodag, gissar att de här är ena sidan av studentlivet? Och nu när hela fredags kvällen är i oordning så är de väl lika bra jag fortsätter med tenta plugget..
näe, de har faktiskt inte varit sååå hemskt, inte alls så hemskt med gym en freda kväll faktiskt! Som uppvärmning följde jag sanna på "schabam" typ som zumba fast med mer partymusik, grymt kul!
Nu väntar jag på att anton kommer hem med nått gott från ica så den här fredakvällen börjar lika nått.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0