the weekend

Fredag var jag "ledig", som alla andra dagar denna vecka, har bara skrivit rapport, inga föresläsningar, gött. Jag och anton tänkte fara på experts utförsäljning, men bara kön in skrämde oss så vi skippade det. Käkade lunch på old brodies och lite senare kom jenny och hämtade mig så for vi till josse på kräftskiva och badtunnemys, hemskt gott och trevligt.
Lördag for jag och anton till vidsel och jobbade en liten stund åt håkan, sen for vi till benbryteforsen där håkan och carina stod med husvagnet, där fick vi grillat, gött!
Idag har vi gått på stan, köpte lite fina saker på åhlens. Frunchade på mat & prat och fikade sen på börje olssons, hehe. Nu har anton somnat och jag försöker plugga lite, går väll sådär..
åter till plugget då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0