torsdag

torsdag today, och vi har skrivit klart rapporten, nu återstår seminarium på den och tenta, sen börja vi anatomikursen,kroppens muskler, skelettet, alla organ hur dom fungerar å så, och allt detta på latin!  Måste faktiskt erkänna att jag längtar lite till den.. tung men grymt intressant.
Annars så lider jag av kronisk förkylning som vanligt, men verkar ge sig lite grann nu, så kanske beger mig till stil sen och köper mitt första riktiga gymkort, har ju bara gymmat på folkan å så förr, så de blir sköjjj. Anton verka dock inte lika pepp på att träna med mig, vi är nog inte riktigt på samma nivå.. hehe.
 
Annars så har nån snott antons extraljus till bilen i natt..... så sjukt irriterande!!!
 
ljuvliga sommar! Gurras bild på peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0