Hårt liv

Två kursstarter denna vecka, medicinska & kirurgiska sjukdomar + omvårdnadsåtgärder vid dessa. proppade med stora inlämningar, labbar, seminarium, föreläsningar, sjukt intressanta men många och svåra. Stor omställning då de två tidigare kurser denna termin varit enkla, tråkiga och väldigt lite att göra. Har liksom sovit till 10 varje dag sen september, och nu börjar jag åtta varje dag, tur jag har nära!! 
Alltså, dålig vecka att börja blogga på :) så veckan har besått av plugg, men har även hunnit med å bjuda Petter och Malin på go middag i onsdags! Plus kunnat träna på riktigt efter 2 månaders förkylning, min vanliga tur ❤️
Bästa med denna vecka är att jag faktiskt har helgkänsla idag, och sovmorgon imorn!!!!!!🙏 godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0