go morrn

Sitter i panik och letar kursböcker som jag förträngt att jag måste köpa.. Kan ju vara den tråkigaste utgiften som finns.
Har även kommit in i en dålig vana, eller egentligen bra, vaknar nämligen 7.00 varje dag, ibland 06.15, är ju bra då jag hinner en massa grejer på morgonen, men när man faktiskt har sovmorgon till 13.00 kan de ju vara behövligt för kroppen att sova liiiite längre. Men idag vaknade jag 08.00 ist, så framsteg!!
Nu ska jag göra en pannkakssmet att ha till i helgen och sen fixa mig inför dagens föreläsningar.
Senare idag ska ta sita hepatit b sprutan, typ sådär 5 månader försent...
Sen står ridning och yoga på schemat, ha en bra dag!
 
haha, jag och min förra katt Wilma, hon ser inte så värst nöjd ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0